سوالات متداول

 | تاریخ ارسال: 1402/3/17 | 
در این صفحه سوالات متداول آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده مدیریت را مشاهده می کنید. بسیار ممنون می شویم اگر با مطرح کردن سوالات خود از طریق این فرم ما را در تکمیل این صفحه یاری کنید. 


روند دریافت گواهی اشتغال به تحصیل چگونه است؟
در سیستم گلستان بخش پیشخوان خدمت، گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست جدید، شهر و اداره تایپ شده، ایجاد و فعال شود. در مرحله بعد به کارشناس مراجعه و گواهی اشتغال به تحصیل را دریافت کنید.

نحوه تمدید سنوات دانشجویان ارشد و دکتری به چه صورت است؟
دانشجویان ارشد سنوات ترم ششم را از سیستم گلستان باید درخواست دهند تا سرترم باز شود و بتوانند انتخاب واحد نمایند.  برای اخذ سنوات ترم ۷ به بعد از طریق سامانه سجاد اقدام شود.
دانشجویان دکترا برای اخذ سنوات ترم ۱۱باید از سامانه سجاد درخواست دهند.
دانشجویانی که پایان نامه یا رساله آنها مانده است هر ترم باید این واحد را اخذ نمایند.


مراحل فارغ التحصیلی به چه صورت است ؟
ابتدا در سیستم گلستان درخواست فارغ التحصیلی داده می‌شود. سپس کارت دانشجویی تحویل کارشناس می‌شود تا باطل گردد. بعد از باطل شدن کارت، تسویه دانشجو از بخش‌های مختلف دانشگاه (صندوق رفاه، خوابگاه، رایانه، کتابخانه و...) بصورت سیستمی انجام می‌شود. دانشجو می تواند در گلستان از روند تسویه خود مطلع شده و در صورت لزوم با کارشناس قسمت مربوطه تماس بگیرد.
بعد از اتمام تسویه ها، کارشناس دانشکده تائید نهایی را انجام داده و پرونده دانشجو جهت صدور مدرک بصورت سیستمی در اختیار واحد فارغ التحصیلی قرار می‌گیرد. در صورتی که موردی نباشد مدرک صادر می‌شود.

روش انجام حذف و اضافه در مقطع کارشناسی ارشد به چه صورت است؟
دانشجویان کارشناسی ارشد حذف و اضافه ندارند. در صورت نیاز اوایل ترم باید درخواست بررسی در شورای آموزشی در سیستم گلستان بدهند.


روند جذب در مقطع ارشد بدون کنکور و از طریق جذب استعداد درخشان چگونه است ؟

برای پاسخ به این سوال لازم است از دفتر استعداد درخشان دانشگاه اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

طریقه انتقال یا مهمانی در دانشگاه خوارزمی و طریقه انتقال یا مهمانی از دانشگاه خوارزمی به دانشگاه‌های دیگر چگونه است؟
برای مهمانی به دانشگاه خوارزمی، درخواست‌ها از طریق سیستم گلستان انجام می‌شود و انتقال یا مهمانی به دانشگاه‌های دیگر از طریق سامانه سجاد انجام می‌شود.

روش تغییر شیوه آموزشی برای رشته MBA چگونه است؟
دانشجویان رشته MBA جهت آموزش محور کردن لازم است که درخواست خود را در سیستم گلستان ارائه دهند تا به تایید مدیرگروه و شورا برسد و در گلستان ثبت شود.

روش پژوهش محور کردن برای دانشجویان دوره‌های مجازی به چه صورت است؟
دانشجویان مجازی که جزو ۲۰ درصد برتر هستند می‌توانند درخواست در گلستان ثبت نمایند (درخواستهای مرتبط با مشکلات آموزشی و پژوهشی دانشجو). درخواست ایشان برای شورا ارسال می‌شود و بعد از تایید می‌توانند پایان نامه اخذ نمایند.


اگر در مقطع ارشد درسی را نتوانیم بگذرانیم و نمره قبولی کسب نکنیم و بعدا آن درس را اخذ کنیم نمره قبلی در معدل کل تاثیر میگذارد؟ 
نمره هر درس در معدل ترم محاسبه می شود ولی نمره درسی که قبول نشده اید در صورت قبولی در ترم های آینده از معدل کل حذف می شود.

ایمیل دانشجویی چگونه باید دریافت شود؟
برای دریافت ایمیل دانشجویی باید به وبسایت مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه مراجعه و در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه ثبت نام کنید

 دانشجو های مجازی ارشد، در صورت کسب معدل بالا مشمول تخفیف شهریه خواهند شد؟
خیر تخفیف شهریه تعلق نمیگیرد ولی ۲۰ درصد برتر دانشجویان می توانند پایان نامه اخذ کنند و شیوه آنها از آموزشی به آموزشی-پژوهشی تغییر می یابد. 

برنامه ترم تابستان چه زمانی اعلام می شود؟
دانشکده مدیریت مجری برنامه ترم تابستانی نیست و این ترم توسط آموزش کل دانشگاه برنامه ریزی می شود. شما بایستی از طریق وب سایت آموزش کل دانشگاه برنامه ترم تابستانی را پیگیری کنید. لازم به ذکر است که ترم تابستانی فقط برای دانشجویان مقطع کارشناسی وجود دارد. 

کلیدواژه ها: سوالات متداول |



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1474 بار   |   دفعات چاپ: 79 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر